27 april 2011

Haha upptäckte just att jag tog fel på ett helt år på förra inlägget. Visste man inte bättre kunde man tro att jag är helt borta, men så är inte fallet.

Det var extremt gott att grilla, men nu har ju ett hälsosamt liv börjat... noll flott och onyttigheter. Känns konstigt, är förbannat trött måste vara saknaden av allt socker som jag packat i min kropp.

Påsken var helt okej, väldigt fint väder = massa solning. Det gillar ju en soloholic som jag.
I övrigt är jag ju lika dum och naiv som alltid. Fattar inte varför jag inte kan sätta ner foten och sluta hålla på. Kanske tycker om han, nej det får ju inte hända. Lägg av Isabell, bättre människa än så är jag ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0