29 april 2011

Imorgon är det sista dagen i april. Tänk vad tiden går fort, man hinner inte riktigt med.
Idag har jag luncha med Sebbe och sen bara hängt på stan i solen. Extremt fint väder. Var även in till Olle och visa mina ideér inför den 9:e. Nervös börjar jag bli och är inte helt 110% än, men det kommer ett tag kvar.
Men har varit allmänt trött, somnade halv 4 inatt, jävla värk i magen... den kommer göra mig galen.

Igår var jag och träffa mitt kära träsktroll, det är nog 5-6 månader sen vi sågs senast, men alltid lika skönt och snacka skit som bara jag och Lina kan göra. Vi är så lika men ändå så olika. Hon har fyllt år så vi fikade och hon fick en födelsedagspresent av mig, presentkort på BelleVisage. Hoppas det kommer till användning.
Efter vi sagt hejdå kom Sebbe ner och vi skulle testa nya O´learys men det var proppfullt så fick bli Allstar i stället, gick bra det med men blev ju besviken hade ju ladda för O´learys.

Tittade precis vädret och det ser ut att bli fint i helgen dock inte så varmt. Men tittar solen fram blir det till att pressa. Imorgon är det ju valborg, ännu en överskattad helg. Får se vad som händer, kanske ska kolla på någon brasa för de har man ju inte gjort på 7-10 år.

Nu är BigBrother slut så då kan man lägga sig. Har varit ute och gått hela dagen så ont som få i magen. Hoppas helt enkelt på en bättre dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0