12 februari 2011

Tiden går och jag har inte varit in på bloggen på evigheter känns det som, det har hänt väldigt mycket på senaste tiden.

I onsdags (20110209) krockade vi i korsningen utanför där jag bor, alla var lediga så vi skulle åka på en roadtrip. Tyvärr kom vi inte längre än ett par hundra meter innan det small. Riktigt otäckt. Anettes bil var tvungen att bärgas från platsen och den lever inte mer. Ingen blev allvarligt skadade som tur var, blåmärken och någon hjärnskakning blev resultatet... glad att vi lever för det kunde blivit så mycket värre.
Det blev ett väldigt pådrag... 3 ambulanser, 3 brandbilar, en polisbil och bärgare.


så blev bilen efter krocken.
Anettes bil efter krocken.



Förra helgen var det skotercross nere på Gärde, fick som vanligt hedersuppdraget av pappa att "arbeta" i waiting zone... jag hade inte klagat om jag hade sluppit nackspärren jag lyckades fixa på morgonen. Många kom fram och frågade om jag frös för jag var så sne i nacken... haha. Men jag överlevde dagen.   

uppställda på startlinjen
Uppställda på startlinjen i ett av heaten.


Ja som sagt de är väl det som hänt den sista tiden, i övrigt har det varit mycket spel spelande och bara skönt häng. Synd jag och Anette är så bra på spelet "med andra ord" HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0