21 juni 2011

Insåg nyss att detta är min sista "semester"-vecka. Det känns skönt men surt att de inte är någon sol.
Nyss kommit hem från en promenad, gick lite för sakta men sökte massa checkpoints... gick sådär. Haha men men.
Spelade minigolf igår och vill meddela att JAG vann, riktigt stolt för att inte ha spelat på 10 år.

Ikväll ska nog jag och Anna åka till våran favoritaffär... IcaMaxi, bara för de har öppet till 24 denna vecka. Anna förklarade på stranden för någon vecka sedan varför hon gillade IcaMaxi så mycket och drog kommentaren "det är så kul att gå där och sen har man alltid handlat för 700 innan man kommer till maten" och jag måste ju hålla med de stämmer ju. Man hittar alltid en massa konstigt som vore roligt att ha.

Bara för att det inte har börjat regna än så ska jag nog gå ut och gå igen, måste ju hitta checkpointsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0