14 maj 2011

Igår vad det fredagen den 13:e, ingenting negativt hände tror jag... De brukar annars vara en turdag för min del.
Idag har jag och mamma varit ut på Birsta, bytte ett linne och köpte present till Charlotte som fyller år snart. Ikväll är det ju Mello, så får se om man kanske ska ta och titta på de eller vad de blir, ett glas vin kanske?!

Imorgon kommer brorsan och Charlotte hem en sväng, ÄNTLIGEN!!! får jag tillbaka  Tym0... Saknat min älskade bil. :)


Förövrigt så är jag sjukt nöjd över min tatuering, den sitter så fint på revbenet och läker väldigt bra. Dubbelnöjd!!
Nu ska jag och mamma äta jordgubbar, de var väldigt goda. Råkade tjuvsmaka en (läs några) förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0