25 maj 2011

Klockan är snart 3 och det känns inte som jag gjort ett skit idag. Fast egentligen har jag gjort en "massa". Var på sjukhuset i morse och kom inte därifrån förän 12-tiden. Om ni bara kunde ana hur sjukligt less jag är på hur läkare behandlar en. Man är ju verkligen inte värd ett endaste dugg... tyvärr. Grinade och "skrek" av smärta att jag var tvungen att ha solglasögon på mig när vi gick hem. Hela ansiktet var rödsprängt. Fick en flertalet sprutor i magen, det gjorde något förjävligt ont.


såhär ser man ut efter flertalet timmar på sjukhuset.

Ska åka på Ica och hämta ut paketet från Nordicfeel snart, köpte morsdagspresent till mamma... Kändes som om hon var värd det efter att ha tagit hand om mig mer eller mindre i 8 månader... inte nog med det hon har även stått ut med mitt gnäll och klagande. Extremt tacksam och visar min uppskattning med en liten present!


Har även de senaste veckorna varit på lite anställningsintervjuer och hoppas det leder till något jobb... vore bra i mitt liv tror jag, en NY start - ett NYTT jobb.


uppdatering 21:29

duschade precis och tog bort plåstret... upptäcker då att de är rätt och en extremt mystisk ring... undra vad det kan vara?!



Kommentarer
Postat av: ROXANNA - kamp efter cancern

men hua lät inge kul :( haft en bra dag ja..

men hoppas du mår bättre snart kramar på dig

2011-05-25 @ 21:28:39
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0