31 maj 2011

Vart tog maj-månad vägen? Dock känns de bara som en inslussar månad till sommaren. Juni står framför dörren och vi håller tummarna för det blir en bra månad.
Imorgon tycker jag alla bör hålla tummarna för mig, intervju igen fast denna gång med kunden.

Nu på eftermiddagen har jag och mamma varit och köpt blommor till balkongen, massor av blommor.
Köpte även ett doftljus från Yankee Candle, älskar dofterna Clean cotton och Garden sweet pea. Har clean cotton som doftgran i bilen så fick bli garden sweet pea inne.



Har även gjort ett stort beslut i mitt liv, förra veckan var jag på mitt sista sjukhus besök och tog min sista tablett i livet. Lever hellre med smärta än som ett kolli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0