7 maj 2011

Maj månad är här, tänk att man varit sjukskriven i 8 månader och det kommer inte ta slut. Senaste besöket på sjukhuset gjorde mig så förjävligt arg. Hur kan en såkallad läkare sitta och påstå att det är mitt fel att det inte blir någon utveckling i mitt mående? Jag kan inte förstå hur man ska orka göra saker när man går på höga doser av morfin och div smärtstillande. Tragiskt att behöva säga det men jag har väl mer eller mindre gett upp hoppet.

Nu kommer jag i fortsättningsvis köra mitt egna race, ledsnat på alla okunniga och förbannat spydiga människor. Usch

Ärret på magen som ser extremt fult ut. Ångrar operationen så mycket, tänk att tage anfallen och sluppit denna skit.



Men nu blickar vi framåt, på måndag är det tatueringsdags... Ska bli roligt dock väldigt nervös.


http://sannassanna.blogg.se/ tipsade om en salva DERMATIX som finns på apoteket, ska nog kolla in den och testa på mitt "knivhöggsärr"

Kommentarer
Postat av: roxanna - kamp efter cancern

Nu är frågorna klar på frågestunden :)



kramar

2011-05-07 @ 19:12:06
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0