8 maj 2011

Då var det söndag och dan före dan. Nervös som bara fan börjar jag med bli, känns ju sådär lär inte sova många timmar inatt. Men innan jag ska dra mig ner för att få blir bläck i huden måste jag ta mig ut till Nolby och pappas jobb för att byta bil. Blir alltid sådan överraskning och se vad man får äran att åka i. Lär ju lösa sig, är det helt åt helvete för jag väl flörta mig till någon finare bil av någon annan. Vet vem jag ska ringa direkt...

Dagen idag har spenderats på stan eller rättare sagt Face Stockholm och sedan på Westhagen. Snälla Linda fixade mina bryn också, skitsnyggt. Matchen spelades mellan IFK Sundsvall och Sund IF 2, Sund vann med 1-0 och plockade hem 3 pinnar. Bitvis var det rätt hetsig stämning på planen, extremt roligt och se.
match westhagen 8 maj
Denna bild får avsluta detta inlägg, får se om det blir någon bild imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0